Ibland älskar jag mitt jobb!

Kan inte riktigt gå in på vad som hände eftersom vi har massa sekretess saker här så man få rinte skriva/säga vad som helst men kan säga att jag och en kund blve riktigt oense när hon skulle ringa min chef och säga att jag var en sådan dålig Communicatör eftersom hon inte tyckte att hon skulle betala sin faktura!
Oj vad jag älslkar mit jobb ibland! Men annars har dte ju faktiskt sina ljusa stunder...

;D Men gud vad svårt det är att lämna ifrån sig lille baileys på dagarna. Camilla har henne idag och jag vet attt hon har det jätte bra där men ändå det är så jobbigt!

Men vill ni veta en sensationell sak?! Baileys kan redan sitt! Är hon inet världens duktigaste lilla hund?!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Sabina

Saaarah! Jag måste få träffa lillen och se eran lägenhet! Kan bidra med några hundspel också ;)

2008-10-21 @ 19:04:15
URL: http://polisgreppet.blogg.se/
Postat av: L

dålig uppdatering hörru;P

2008-10-30 @ 12:23:56
Postat av: L

dålig uppdatering hörru.

2008-11-01 @ 15:54:59
Postat av: kristin

har du skaffat hund?! va mys vill med ha! vad är de för en liten snutt?

2008-11-04 @ 18:36:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0